Український Освітній Центр Реформ



Головна | Історія | Проекти | Інформаційні Ресурси | Контакти


Інформаційні ресурси українського освітнього центру реформ


Інтернет

“Є-ПОРАДНИК"

Професійні відповіді на професійні питання.


“Є-КУР'ЄР"

Матеріали на економічні та соціальні теми.



Телебачення

Найвідомішим інформаційним продуктом УОЦР є телепрограма "Перехрестя" - щотижневий 30-хвилинний тележурнал новин, що представляє найсвіжішу широку інформацію з економічних і соціальних реформ в Україні. Програма транслюється на УТ-1 (понеділок), УТ-2 (вівторок) та на ICTV (субота).

За результатами незалежних досліджень, телепрограми УОЦР є дуже популярними серед 38% респондентів. За час існування УОЦР було створено понад 85 програм із середньою кількістю глядачів 9,4 млн. на місяць.

Щоб посилити певні освітні кампанії, УОЦР розробляє також інформаційні ролики, документальні фільми та сюжети для телебачення, що транслюються на різних телеканалах та в різних програмах. Телепрограми УОЦР широко розповсюджуються по регіональних державних і приватних телевізійних каналах.



Радіо

Істотну роль у комунікаціях УОЦР відіграють радіопрограми. Їх транслюють найпотужніша кабельна радіомережа Українського радіо (УР-1) та FM-мережа „Радіо-Ера FM". Радіоприймачі УР-1 є у 57% всіх сімей (12 мільйонів радіоточок). У прайм-тайм аудиторія УР-1 перевищує 5 мільйонів слухачів. Мережа „Радіо-Ера" охоплює мовленням 10 областей України.

Радіопрограми на УР-1:

  • "Зі щоденника реформ" - чотирихвилинна щоденна програма новин, що виходить в ефір п'ять разів на тиждень у ранковому блоці новин. Передає актуальні новини у сфері ринкових реформ і репортажі з економічних і соціальних питань. Охоплює понад 24 мільйони слухачів щотижня. Розклад: понеділок, вівторок, середа, четвер, п'ятниця – 6:03-6:07;

  • "Тема дня" - десятихвилинний всеукраїнський радіожурнал новин, що транслюється чотири рази на тиждень. Передає інформацію з питань, пов'язаних з економічним розвитком, розвитком бізнесу, ініціативами аналітичних центрів, попередженням торгівлі людьми, охороною здоров'я, розвитком кредитних спілок. Має середню аудиторію 13,5 млн. осіб щотижня. Розклад: вівторок, четвер – 15:10-15:20; субота – 9:45-9:55; неділя – 7:20-7:30.

  • “Соціальна реклама” - 30-ти секундні інформаційні ролики. Розклад: понеділок, вівторок, середа, четвер, п'ятниця - 6:20, 11:10, 12:30 (15 разів на тиждень).

Радіопрограми на "Радіо-Ера FM":

  • "Власний погляд": 40-хвилинне ток-шоу в прямому ефірі, що виходить в ефір двічі на тиждень. Випуски програми присвячені широкому спектру соціальних, економічних і гуманітарних питань. Розклад: вівторок, четвер – 15:06 – 15:56.

  • "Тема дня" - десятихвилинний всеукраїнський радіожурнал новин, що транслюється чотири рази на тиждень. Передає інформацію з питань, пов'язаних з економічним розвитком, розвитком бізнесу, ініціативами аналітичних центрів, попередженням торгівлі людьми, охороною здоров'я, розвитком кредитних спілок. Має середню аудиторію 13,5 млн. осіб щотижня. Розклад: вівторок, четвер – 15:10-15:20; субота – 9:45-9:55; неділя – 7:20-7:30.

  • Радіосеріал "Життя відстанню в десять хвилин"

Починаючи від жовтня 2002 року до березня 2006 року міжнародна благодійна організація "Український освітній центр реформ" за фінансової підтримки Фонду Чарльза Стюарта Мотта та Агентства США з міжнародного розвитку створювала освітній радіосеріал "Життя відстанню в десять хвилин".

У серіалі ми пропагували ідеї громадянського суспільства, становлення та розвитку місцевих громад через ситуації реального життя, в яких слухачі можуть опинитися щодня.



Періодика

  • "Новий кур'єр" - це щомісячний аналітичний журнал, в якому розглядається проблематика економічних реформ та соціальної політики. Він виходить обмеженим накладом - 4000 примірників; його матеріали може передруковувати будь-яка газета в Україні. Він також є інформаційним ресурсом для журналістів, народних депутатів, найбільших державних установ і впливових осіб.

  • "100 тисяч" - друкований журнал, що видається раз на місяць накладом у 10000 примірників. "100 тисяч" розкриває найгостріші проблеми, що постають перед представниками малого та середнього бізнесу. Крім того, для спеціалізованих інформаційних кампаній УОЦР здійснює додаткові публікації на конкретні теми, де подано відповіді на запитання "Яким чином?" Публікації поширюються по всій Україні через регіональну мережу прес-клубів.

  • "Наш час" - це економічний аналітичний журнал, що виходить накладом у 7000 примірників; його матеріали може передруковувати будь-яке періодичне видання в Україні.






Наші проекти та партнери:

Матеріали на економічні та соціальні теми Професійні відповіді на професійні питання